| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 09/07/2014

POBLACIONS » Sumacàrcer » Esports » Pilota valenciana

Sumacàrcer presentó ayer las finales de “raspall” autonómico

La televisión de la Diputación de Valencia, DipuTV, transmitirá en directo la partida de primera categoría de nivel autonómico


El municipio de Sumacàrcer acogió ayer la presentación de las finales del Trofeo Autonómico de Raspall, que se celebrará durante los próximos 13,19 y 20 en la calle San Miquel y que se podrá seguir en directo a través de la plataforma televisiva de la Diputación de Valencia, DipuTV.
El acto contó con la presencia de los finalistas de las últimas partidas, el alcalde de la localidad de la Ribera, Txema Peláez, y el concejal de Deportes del municipio, Manuel Sancho, quien señaló que “llevábamos mucho tiempo detrás de un acto como este”. Además, Sancho aprovechó para elogiar el esfuerzo que habían realizado para conseguir realizar la presentación”.
Por su parte, el alcalde, Txema Peláez, informó que “pese a ser un pueblo pequeño, Sumacàrcer está lleno de vocaciones culturales y clubes deportivos con una enorme actividad durante todo el año”.
Por último, el presidente de la Federación, también finalista de la cuarta categoría, agradeció la colaboración del consistorio local por haber recuperado “la gran afición que siempre ha existido en el municipio”.
Entre las siete finales que se disputarán en la localidad, destacan tres equipos de Bicorp, los clásicos de Xeraco y Rafelbuñol y los clubes de l’Horta en las finales femeninas.
Diputació de Valencia
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.