Sueca acull les I Jornades Formatives per a la Policia Local
En elles, es tracten les actuacions policials en matèria d’armes, de detecció de material sospitós de ser explosiu i productes pirotècnics
En l’acte de presentació van intervindre l’Intendent Cap de la Policia Local de Sueca, Juan Torró; la regidora de Seguretat Ciutadana, Mª José Sarrió; i el comandant del Puesto Principal de Sueca, l’alferes, Carlos Pérez. “És un orgull per a mi inaugurar estes Jornades i fer-ho ací, en esta seu. Tots sabeu la il·lusió tan gran que teníem per disposar d’unes noves dependències a l’altura de les necessitats de Sueca. I, també, constituïa un objectiu principal disposar d’una aula com esta, dotada amb tots els recursos, que ens permetera rebre i oferir formació, necessària en la vida de qualsevol persona per a una bona educació, per a saber realitzar un treball eficaç i eficient. En Sueca sempre hem apostat per ella i, per això, ens obliguem a omplir unes hores directes de formació. I què millor que oferir-la des de la pròpia institució, en este cas, comptant amb la col·laboració de la Guàrdia Civil de Sueca”, va afirmar Sarrió.
Les Jornades, que es repetiran dijous que ve 29 de maig perquè puguen acudir la totalitat dels agents, estan destinades també als policies locals de les poblacions veïnes. En elles, es tracten les actuacions policials en matèria d’armes, protocols d’actuació en cas de detecció de material sospitós de ser explosiu i desenvolupament d’actuacions amb productes pirotècnics. “Hem volgut dedicar estes primeres Jornades a un tema molt seriós, molt rigorós. Hem volgut exposar-lo des d’una perspectiva molt pràctica i real, i per descomptat, amb la col·laboració dels professionals de la Guàrdia Civil, els que tenen la competència i l’especialitat en esta matèria. Estic segur què seran unes Jornades molt profitoses, i que serviran per a repassar i aclarir tots aquells conceptes i dubtes que se’ns poden generar al llarg del nostre servei policial”, va afirmar Torró.
Els ponents de les Jornades van ser: en matèria de Pirotècnia, el guàrdia civil d’Intervenció d’Armes de Sueca, Antonio Hervás Valenzuela; en matèria d’Explosius, el caporal de la Guàrdia Civil de Corbera, Manuel Moreno Lora; i en Intervenció amb Armes, el comandant del Puesto Principal de Sueca, l’alferes, Carlos Pérez Jordá.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Amb l’objectiu de donar resposta a la necessitat de formació continuada dels membres dels cossos de policies l...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Jornades del Col.legi Oficial de Psicòlegs de la Comunitat Valenciana
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
El pròxim 12 d'abril de 2014 en el carrer La Punta nº 5
Hi ha 0 comentaris / Llegir més