| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/10/2013

POBLACIONS » Benifaió » Bàsquet » Esports

Shalawn Miller, pívot del CB Alginet, se marco un triple-doble para un MVP y un cumpleaños

El veterano pívot del CB Alginet, un clásico de las competiciones FEB, se marcó un triple-doble (22-13-12) en la victoria de su equipo ante CB Jovens Almassera. Un impresionante registro que le hace ser MVP de la semana y que fue la mejor manera de celebrar su 39º cumpleaños.


._000243
El veterano pívot del CB Alginet, un clásico de las competiciones FEB, se marcó un triple-doble (22-13-12) en la victoria de su equipo ante CB Jovens Almassera. Un impresionante registro que le hace ser MVP de la semana y que fue la mejor manera de celebrar su 39º cumpleaños. Impresionante triple-doble para un Shalawn Miller que fue el principal culpable de la victoria de su equipo este fin de semana. 22 puntos, 13 rebotes y 12 asistencias para un total de 40 de valoración que le hacen ser merecedor del galardón al Jugador Más Valioso del fin de semana en la Liga EBA.
Triple celebración para Miller, un clásico de las competiciones FEB (ha militado en Adecco Oro, Plata y EBA desde 1997): victoria de su equipo, que se aupó al coliderato en el Grupo E, MVP de la semana y magnífica celebración de su trigésimo noveno cumpleaños, que tuvo lugar ayer domingo. El protagonismo del fin de semana en la Liga EBA recayó en los treintañeros. A los 40 de valoración sumados por Shalawn Miller se suman los 39 obtenidos por Txomin López (35 años) en la derrota del Miguel Antonio Robleda en el estreno del Grupo A. Leer noticia completa en feb.es
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.