| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/01/2015

POBLACIONS » Polinyà de Xúquer » Cursos, jornades, tallers » Ocupació » Política » Servicis públics

Se inaugura el taller de empleo del Molí de Monsalvà de Polinya del Xúquer

En este taller ocupacional se imparten las especialidades de operaciones básicas de revestimientos ligeros y técnicas de construcción y de restaurador de madera y ha permitido contratar 30 parados por un período de 6 meses


._000238
El Consorci de la Ribera, entidad formada por las mancomunidades de la Ribera Alta y de la Ribera Baixa, ha iniciado esta semana el taller ocupacional del Molí de Monsalvà. En este taller ocupacional se imparten las especialidades de operaciones básicas de revestimientos ligeros y técnicas de construcción y de restaurador de madera y ha permitido contratar 30 parados por un período de 6 meses.
El taller de empleo estará ubicado en el municipio de Polinyà, concretamente al Molí de Monsalvà. La inauguración, celebrada el pasado viernes 9 de enero, contó con la presencia del presidente del Consorci de la Ribera, Juan Ignacio Barrachina Doménech, y del presidente de la Mancomunitat de la Ribera Baixa, Joan Baptista Ferrando. “El principal objetivo de este taller de empleo es poder formar a 30 personas porque se incorporen en el mercado laboral con una mayor capacitación que los proporcione nuevas oportunidades de trabajo” ha comentado durante la inauguración el presidente del Consorci de la Ribera. Por su parte, el presidente de la Mancomunitat de la Ribera Baixa ha señalado la voluntad de revitalizar las instalaciones del Molí de Monsalvà. “Este molino tiene un gran valor cultural, arquitectónico e histórico y queremos ponerlas en valor porque en un futuro no muy lejano el Molí de Monsalvà sea un lugar referente de la comarca, tanto en el ámbito cultural como en el ámbito medioambiental y turístico.”
El Molí de Monsalvà es un antiguo molino medieval que se sitúa en la confluencia de la acequia de les Boves y la del Rei, al término de Polinyà, adquirido por la Mancomunitat de la Ribera Baixa, que fue objeto de varias rehabilitaciones promovidas desde el Consorci de la Ribera en años anteriores.
Mancomunitat de
la Ribera Alta
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.