| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/07/2022

POBLACIONS » Alzira » Premis i homenatges » Social

Sara Piera, de Salones Carlos Valiente, doblemente premiada en el certamen Galardón Nacional

En las categorías mejor joven promesa, a menores de 25 años, y mejor colección de vanguardia


._000502

El día 2 de julio nuestra compañera Sara Piera Cano de Salones Carlos Valiente se proclamó ganadora en los premios Galardón Nacional celebrados en la ciudad de Valencia y organizados por uno de los peluqueros más influyentes de la peluquería mundial como es el estilista Tono SanMartin en su 3 edición. Sara Piera se llevó el galardón en dos de las categorías del certamen como mejor joven promesa a menores de 25 años y mejor colección de vanguardia donde un jurado profesional juzgó su trabajo y la puesta en escena haciéndola merecedora y única participante en llevarse dos galardones siendo la más joven participante en la final. Para Sara Piera son los dos primeros premios después de cosechar múltiples finales en diferentes certámenes nacionales e internacionales y así sumando a la firma Carlos valiente de peluquería dos premios más a todos los reconocimientos conseguidos en estos últimos años .

Salones Carlos Valiente
 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.