| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/04/2014

POBLACIONS » Riola » Articulistes » Miguel Á. Martínez » Música

Riola y La Torre de les Maçanes unidas por la música

Las bandas de estas dos localidades realizaron un concierto con motivo de un intercambio musical


Riola y la población alicantina de La Torre de les Maçanes se unieron ayer domingo mediante un intercambio musical que realizaron sus bandas de música.
El concierto tuvo lugar en la Plaça del País Valencià de Riola. En primer lugar intervino la Sociedad Musical l’Aliança de La Torre de les Maçanes que fue dirigida por Vicente José Giner Tello e interpretaron “Gloria a Torremanzanas”, de Antonio Gisbert; Concerto d’amore, de Jacob de Haan y Reflections of the time, de Ted Huggens.
A continuación fue el turno para la Unió Musical de Riola dirigida por su director titular Benjamín Moncho Franco que interpretaron el pasodoble “Sir Thomas”, de Ernest Artal; Katiuska (selección), de Pablo Sorozábal y First suite in eb, de Gustav Holst. Cabe reseñar que el pasodoble “Sir Thomas”, de Ernest Artal fue estrenado en este concierto y contó con la presencia del compositor.
Una vez finalizada la ejecución de las obras elegidas en el repertorio, las dos bandas se unieron en la plaza para en primer lugar rendir un cálido homenaje al músico Rafael Tortajada, vinculado con las dos entidades musicales, a quien se le entregaron unos obsequios por parte de los presidentes de las dos agrupaciones. Para finalizar, Tortajada dirigió la marcha cristiana “Tabal i saragüells”. Entre el público asistente al concierto estuvo el alcalde de Riola, Manuel Anaya y la concejal de Cultura Rosa Franco. Este próximo domingo tendrá lugar un nuevo intercambio musical entre las dos bandas, en esta ocasión en La Torre de les Maçanes.
Miguel Ángel Martínez
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.