| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 24/11/2012

POBLACIONS » Riola » Medi ambient i naturalesa

Riola, Villanueva de Castellón y Gavarda han participado en la campaña 'Manos al Río'

Tiene como finalidad hacer pública la situación y el estado de conservación de los ríos y riberas sobre los que se actúa

Un total de 14 municipios, entre los que destacan Canals, Riola, Villanueva de Castellón y Gavarda, han participado en la campaña de limpieza de ríos 'Manos al Río' que tiene como finalidad hacer pública la situación y el estado de conservación de los ríos y riberas sobre los que se actúa, fomentar la conciencia ciudadana hacia la conservación de los ríos y limpiar de residuos los entornos naturales en los que se actúa.
Durante la campaña se han limpiado cerca de 28 kilómetros de ríos y se han llenado 394 bolsas industriales de basura con residuos urbanos de los cuales la mayoría, según los participantes, son originados por los propios visitantes. Ana Vicente. Leer noticia completa en Las Provincias.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.