| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/09/2012

POBLACIONS » Alzira » Política

PSOE Alzira solicita información del contrato de adjudicación para grabar los plenos

El PSOE de Alzira solicita información del contrato que ha adjudicado la alcaldesa para grabar los plenos

El PSOE está a favor de la modernidad y a favor de que la información llegue a los ciudadanos y puedan participar de los asuntos que el Ayuntamiento acuerda en sus plenos, pero no está a favor de gastar dinero sin necesidad.
No ha sido correcta la actuación de la Sra. alcaldesa en este contrato, ya que no ha informado a la oposición de lo que significará el cambio de las videoactas ni cuál será su funcionamiento.
En un asunto tan importante como son las actas de nuestro Ayuntamiento, que en definitiva forman parte de nuestra historia como Ayuntamiento, ha sido incorrecto que no haya dado participación a los grupos de la oposición de su implantación.
En este nuevo sistema lo primero que se debe hacer es un acuerdo de Pleno para poder cambiar el sistema de actas convencional, ya que es de suma importancia el consenso en este tema que es y puede ser interesante para mejorar la información de los alzireños a través de la red.  Leer noticia compelta en elseisdoble.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.