| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/02/2014

POBLACIONS » Cullera » Falles

Presentación del libro de la falla l’Albufera en la Ermita de la Font Santa de Cullera

La falla l’Albufera decidió para este año que su libro sea dedicado al Camino de San Vicente Mártir




Ayer domingo en la Ermita de la Font Santa de Cullera se presento de forma oficial por parte de la Falla l’Albufera de Catarroja su Libro de Fallas.
La razón de la elección de esta parte del patrimonio histórico de Cullera es debido a que la Falla l’Albufera decidió para este año, que su libro sea dedicado al Camino de San Vicente Mártir. Como dice la Tradición este Santo fue encontrado y recogido por pescadores de Cullera siendo su primer enterramiento en la zona donde se ubica la Ermita de la Font Santa, llamada así porque a partir del enterramiento se decía que el agua de esta fuente curaba todas las enfermedades, realizándose posteriormente  en ese mismo lugar la construcción en el siglo XVI de la Ermita.
Al acto asistieron la Alcaldesa de Catarroja, Soledad Ramón, el Concejal de Patrimonio y Turismo de Cullera, Manuel López, las Falleras Mayores y Presidente de la Fall l’Albufera, así como numeroso público.
Coincidiendo con esta presentación, también se inauguro una exposición exhaustiva sobre la vida del Santo que permanecerá en la Ermita durante las próximas semanas, que sera visitada por todos los escolares de Cullera en la catorceava Jornada de Estudios para escolares
Ajuntament de Cullera
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.