Clica a la foto per ampliar
Polinyà de Xúquer celebrà el Correfocs i la Foguera de Sant Antoni malgrat la pluja
Amb gran participació veïnal
Aquest dissabte, 1 de febrer, el municipi de Polinyà de Xúquer es va vestir de festa per a la celebració del tradicional Correfocs i la Foguera de Sant Antoni. Malgrat la pluja, l’esdeveniment es va dur a terme amb gran èxit gràcies a la implicació de la comissió de festes i a la participació de nombrosos veïns.Les celebracions van començar a les 20:00 hores, una hora després de l’horari previst per causa de la pluja, amb el correfocs, protagonitzat pels dimonis de l'Avern, des de la plaça de l'Ajuntament entre espurnes i el so dels tambors, tabals i dolçaines. A continuació es van encendre les tradicionals fogueres a la mateixa plaça, un acte que simbolitza la purificació i l’inici d’un nou cicle.
Tot i l'oratge, la plaça es va omplir de gent disposada a viure i disfrutar de la festa. Després del correfocs es va oferir una torrada i un sopar popular, on els assistents van poder portar la seua pròpia carn, pa i graelles.
“La comissió de festes de 2025 es va encarregar del servei de barra durant la nit i, després del sopar, va organitzar activitats que van amenitzar l'esdeveniment fins ben entrada la nit”, segons ens explica la regidora de Festes Mercé Escrivà.
Aquesta celebració, a pesar de la pluja, va demostrar una vegada més la força de les tradicions valencianes i l’esperit comunitari de Polinyà de Xúquer, amb una gran implicació dels seus veïns per mantindre viva la cultura i les festes del poble.
E6D
._000647VID
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Aquest dissabte 1 de febrer, a la plaça de l'Ajuntament, a partir de les 19:00 hores
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Divendres amb correfocs,foguera i discomòbil per Sant Antoni; dissabte, diumenge i dilluns acte en honor a San...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Al pròxim 1 de febrer de 2025
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
