Pilar Moncho reivindica en la Mancomunitat els avantatges de les xarxes socials

Martes, 14 de junio de 2016 | e6d.es
• "Per a potenciar les destinacions turístiques entre nous públics"


._000386


._000391
 
La diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho, ha reivindicat avui a Alzira els avantatges de les xarxes socials per a potenciar les destinacions turístiques entre nous públics en la clausura de les jornades “Xarxa #ValènciaTurisme” impulsades i organitzades pel Patronat Provincial de Turisme de València.
També han acudit a la clausura de la jornada, celebrada en la seu de la Mancomunitat de la Ribera Alta, el president de l'entitat local i alcalde de Sumacàrcer, Chema Peláez, i l'alcalde d'Alzira, Diego Gómez.
“En un dia assenyalat com avui, Dia Nacional de les Llengües de Signes, és important destacar la capacitat dels mitjans socials per a superar barreres i discapacitats constituint-se així en vehicles plurals i universals d'informació, en eines indispensables, en definitiva, per a projectar els recursos i els productes turístics valencians”, ha manifestat Pilar Moncho.
Tal com ha exposat la diputada de Turisme, l'objectiu del projecte formatiu “Xarxa #ValènciaTurisme” és fomentar l'ús i la millora dels mitjans socials en les destinacions turístiques dels municipis i comarques valencians mitjançant tallers pràctics.
Vuit experts en socialmedia imparteixen, del 2 al 15 de juny, 44 hores formatives i pràctiques en vuit seus comarcals -Requena, Xelva, Sagunt, València, Alzira, Xàtiva, Ontinyent i Gandia- a 86 tècnics locals de Turisme de 50 municipis i tres mancomunitats valencians. Només l'acció formativa ha generat més de mig milió d'impressions de l'etiqueta #ValènciaTurisme en amb prou faenes una setmana.
La sessió impartida a Alzira ha reunit a tècnics de Turisme d'Alzira, Sueca, Polinyà de Xúquer, Algemesí, Carcaixent, Cullera, Simat de la Valldigna, Corbera, de Ribera Turisme i de la Mancomunitat de la Ribera Alta.

Monitorització de les jornades
Les jornades, de vuit hores de durada i gratuïtes, s'han impartit, a manera de píndoles informatives, en horari de matí durant dos dies i estan dirigides als tècnics dels municipis valencians que ja usen les xarxes socials per a la promoció turística. Així, els tallers aporten tècniques avançades en l'ús i maneig de les xarxes enfocades especialment en el sector turístic.
“Amb els tallers hem fet una foto fixa de com està la situació en aquests moments i els professors són els encarregats ara de monitorizar l'activitat dels tècnics en les xarxes socials durant els pròxims tres mesos, perquè volem que aquestes jornades siguen profitoses i que no es limiten a classes teòriques”, ha explicat la diputada.
Després dels tallers formatius, les destinacions i comarques més dinàmiques en xarxes socials optaran a uns premis que concedirà el Patronat Provincial de Turisme de València en una jornada de presentació de resultats a l'octubre de 2016. 
DIVAL