| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 27/01/2017

POBLACIONS » Alzira » Agricultura » Opinió » Política

No se puede entender a quien no cree en la agricultura ecológica

La agricultura tradicional ha pasado de "cuando venda las naranjas, compraremos tal cosa" a "cuando venda las naranjas, pagaré lo que debo"



‘Pulso económico’ | Por: Carlos Yago
 
Pulso económico" es un programa de Carlos Yago, economista y abogado.
En este espacio tratará temas relacionados con la economía y la política de Alzira.
 

Hoy, mi compañero Santiago Castillo quiere salir al paso de unas declaraciones del concejal del Partido Popular Enrique Montalvá.
Ha dicho algunas cosas que son falsas como que el agricultor ecológico cobra en concepto subvenciones tres veces más que el tradicional; que la superficie media de los campos ecológicos es de seis hanegadas y que se dejan dos tiras de naranjos de separación entre campos.
Castillo quiere destacar que la agricultura ecológica es "de proximidad y da trabajo directo" y que el PP quiere quedar bien con los suyos y atacar a la otra parte política.
Los países avanzados sensibles a todo lo que es natural defienden la agricultura ecológica; no entiendo a los que no creen en lo ecológico.
¿Por qué no pueden convivir ambas? Debemos apoyar un poco más a la agricultura ecológica por los gastos que comporta, pero las dos son compatibles.
La agricultura tradicional en nuestra zona ha pasado de "cuando venda las naranjas, compraremos tal cosa" a "cuando venda las naranjas, pagaré lo que debo".

Mucho más en el audio que hay debajo de estas líneas.

Carlos Yago
 




Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com




El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.