| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 15 de noviembre de 2021

POBLACIONES » Carcaixent » Opinión » Política

‘Ni som ni serem Països Catalans, som valencians’
Opinió: Partit Popular de Carcaixent

El PP de Carcaixent ha presentant una moció demanant que la Corporació mostre el seu rebuig a este greu atac a la identitat del poble valencià


La majoria formada a la Mesa del Senat pel PSOE i PNV, han donat el vist i plau a l´ús del terme” Països Catalans”a les iniciatives que es presenten a la Càmera Alta, quan vénen referides en tot o en part, a la Comunitat Valenciana.
Desde el Partit Popular de Carcaixent, lamentem que el mateix Senat es preste a formar part d' este despropòsit i avale el món paral.lel al que viuen els independentistes que agrupen al seu imaginari, la Comunitat Valenciana, Balears i Catalunya en els irreals “Països Catalans”.
Desde Populars de Carcaixent pensem que no es tracta sols d´una denominació, es tracta d´usurpar la identitat de tot un poble, annexionant-lo a uns imaginaris Països Catalans que sols existeix a la imaginació dels que són incapaços d´acceptar, primer, que hi ha moltes persones que no pensen com ells i, segon, que no poden imposar una ficció, una irrealitat i, en definitiva, una il.legalitat.
No som cap país pertanyent a cap grup de països, no ho som; som valencians i sols pertanyem a un país, Espanya.
El Partit Popular de Carcaixent ha presentant una moció al plenari de novembre, demanant que la Corporació Municipal mostre el seu rebuig a este greu atac a la identitat del poble valencià. Desde Populars de Carcaixent, seguim treballant pels interessos de tots.
Grup Municipal del Partit Popular de Carcaixent
 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 8Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.