| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/03/2018

POBLACIONS » Cullera » Turisme

Majoristes russos s'interessen per Cullera com a destinació turística

La ciutat acull un fam trip de touroperadors i promociona la seua gastronomia, el patrimoni i els dos hotels de quatre estrelles


._000368
._000472
Touroperadors de Rússia s'han interessat per Cullera com a destinació turística. Majoristes d'eixe país visitaren este diumenge la ciutat costanera de la Ribera per a conéixer de primera mà els seus encants i explorar les possibilitats de promocionar-la com a destinació vacacional entre els seus clients.
L'activitat, organitzada per València Turisme i la regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Cullera, va congregar el grup d'empreses Tour Prestige Group, que desenvolupa les seues activitats en el mercat turístic de Sant Petersburg des de 1994 i està especialitzat en l'organització de viatges individuals i grupals de qualsevol complexitat en l'estranger.
Dotze gerents especialitzats en la matèria tingueren l'oportunitat d'assistir a un showcooking en el restaurant Casa Salvador, on se'ls va cuinar la Paella de Cullera i van degustar este plat autòcton elaborat amb productes de KM 0. «Quedaren encantats per la qualitat de la gastronomia, la professionalitat del sector de la restauració i la combinació de sabors i paisatge», destaca el regidor delegat de l'àrea, Javier Cantos.
Així mateix, va haver-hi espai per a conéixer el ric patrimoni històric de Cullera. Els touroperadors visitaren el Castell de Cullera, on es van impregnar de la història que guarda la mítica fortalesa que el rei Jaume I no va poder conquerir.
La platja, el gran atractiu per als russos, també va tindre el seu espai en el fam trip. Els russos efectuaren un tour pel passeig marítim i van comprovar la qualitat de les platges cullerenques, que compten amb diferents distintius de qualitat i se situen en este aspecte entre les millors del Mediterrani.
Finalment, el fam trip va fer una incursió en les possibilitats d'allotjament que oferix la ciutat. Concretament, els touroperadors es van interessar pels dos hotels de quatre estrelles de Cullera, el Santa Marta i el Cullera Holiday, els emblemes del municipi turístic en este camp. «La sensació que ens han transmés és molt bona i hi ha possibilitats que Cullera siga tinguda en compte en els seus plans», conclou Cantos.
Esta acció forma part de l'estratègia promocional de Visit Cullera desplegada enguany de cara a internacionalitzar el turisme de Cullera. Rússia es va obrir com a mercat potencial per a Cullera fa uns anys i, després d'una decaiguda en els últims temps, el consistori vol rescatar un perfil de turista com el rus d'alt poder adquisitiu que deixa diners en la ciutat. En estos moments, Cullera desenvolupa a més altres campanyes de promoció internacionals en el canal digital en diferents punts de França, Alemanya, Bèlgica, Regne Unit, Holanda i Alemanya.
Ajuntament de Cullera

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.