| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/11/2013

POBLACIONS » El Perelló » Política

Los colegios para Montserrat y El Perelló que anunció Fabra no están en los presupuestos

La consellera Català tampoco aclara en las Corts si se edificarán estos dos centros durante el próximo año

._000241
La intervención a principios de semana de la consellera de Educación, María José Catalá, en las Corts para explicar el presupuesto de su conselleria para 2014 arroja nubarrones sobre el compromiso adquirido apenas un mes antes por el presidente de la Generalitat, Alberto Fabra, de impulsar en 2014 los colegios de Montserrat y el Perelló, que se encuentran en barracones.
Al contrario que el presidente, que sí citó directamente a estos dos colegios en el debate de política general, la consellera Catalá se refirió en genérico al compromiso del Consell de acabar con los barracones antes de las elecciones de mayo de 2015. Es la segunda vez que en apenas dos semanas la realidad arroja un jarro de agua fría a la promesa de Fabra. La primera llegó con los presupuestos de la Generalitat para 2014 el 30 de octubre, en los que no aparecían consignados ninguno de los dos colegios. El segundo llegó después de que Catalá tampoco los citara en su comparecencia.
Con todo, no está del todo descartado que las obras puedan comenzar en 2014 porque la Consellera de Educación deja una puerta abierta a que puedan iniciarse las obras en ambos centros en 2014 con una partida de 44 millones de euros que se destinará íntegramente a construcción y mantenimiento de infraestructuras. Leer noticia completa en levante-emv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.