| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/09/2013

POBLACIONS » Algemesí » Articulistes » Teatre » Valcano

'Les Lloances' de Algemesí cautivan al público en su cuarenta aniversario

Las escenificaciones se han llevado a cabo este fin de semana en el Teatro Municipal


Las representaciones llevadas a cabo este fin de semana de ‘Les Lloances a la Mare de Déu de la Salut’ de Algemesí han conseguido cautivar a una gran cantidad de espectadores que han llenado, en sus dos sesiones, tanto la del sábado noche como la del domingo tarde, el Teatro Municipal.
‘Les Lloances’ son escenificaciones teatrales que se iniciaron en 1973 con el fin de mostrar sobre un escenario los ‘Misteris i Martiris de la Processó’ de la patrona de Algemesí. Con el paso del tiempo han evolucionado, se mantiene alguno de los misterios y se han introducido pequeñas piezas de la actualidad local que ha sido noticia a lo largo del año.
La interpretación corre a cargo del grupo Unam Teatre. Este grupo teatral está  compuesto por personas de todas las edades. El creador y encargado de mantener estas escenificaciones, que con el paso de los años se han convertido ya en toda una tradición, es  Joan Fermí Teruel.
Este año se celebra el 40 aniversario del nacimiento de ‘Les Lloances’ y en la representación se han tratado temas muy diferentes, estos abarcan aspectos familiares, tradiciones, la importancia de los idiomas, alguna anécdota de políticos y temas locales.
Este año ha participado, en un momento de la representación, el conocido dolçainer Xavier Richar Peris, que se ha unido al elenco de actores amateur. Durante los cuarenta años de vida de ‘Les Lloances’ han sido más de trescientos los actores que han dado vida a estas efímeras obras que plasman anécdotas y escenas de la vida cotidiana de la ciudad, llevadas a un escenario, eso sí,  siempre en tono de humor.
Valcano

 
Declaraciones de Maru Ferragut
 











 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.