| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/04/2025

POBLACIONS » Carcaixent » Educació i formació » Festes » Setmana Santa

L’alumnat del Col·legi Ave María protagonitza la Setmana Santa Infantil de Carcaixent

Xiquets i xiquetes dels diferents cursos han participat en una emotiva representació que va recórrer els carrers pròxims al centre escolar

._000004
Este migdia, coincidint amb el Divendres de Dolors, l’alumnat del Col·legi Ave María de Carcaixent ha celebrat la seua pròpia processó infantil dins dels actes de la Setmana Santa 2025. A les 12 del migdia, xiquets i xiquetes dels diferents cursos han participat en una emotiva representació que va recórrer els carrers pròxims al centre escolar. L’activitat, coordinada pel professorat i amb la col·laboració de les famílies, ha acostat la tradició de la Setmana Santa als més menuts, fomentant valors de convivència, respecte i cultura local.
E6D
Vídeo gentilesa de Toni Sabater 


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.