| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 13 de septiembre de 2015

POBLACIONES » L'Alcúdia » L’Alcúdia celebrarà hui una nova edició del trofeu Josep Lluís Bausset de pilota valenciana
» Deportes » Pilota valenciana

L’Alcúdia celebrarà hui una nova edició del trofeu Josep Lluís Bausset de pilota valenciana

La primera partida a les 11 del matí enfrontarà a Salva del Puig i Lemay de Cuba, contra Adrián de Quart i Tonyo de l’Alcúdia


._000025
El diumenge 13 de setembre, en el marc de les Festes Majors de l’Alcúdia, se celebrarà una nova edició del torneig de pilota valenciana. El torneig tindrà inici a les 11 hores, als Frontons Municipals.
El torneig, que es jugarà en la modalitat de frontó, tal i com es juga des de la construcció en 1894 del Jai Alai de València, du el nom de l’intel•lectual alcudià, Josep Lluís Bausset, qui al llarg de la seua vida va ser un devot incondicional dels trinquets dels nostres pobles, i un dels cronistes més respectats de les partides. La primera partida a les 11 del matí enfrontarà a Salva del Puig i Lemay de Cuba, contra Adrián de Quart i Tonyo de l’Alcúdia. La segona partida a les 12 es jugarà entre Montesa del Puig i Julio d’Alginet contra Pasqual de La Pobla i Dani d’Alginet. Aquest és el tercer any consecutiu que se celebra aquell torneig i forma part del propòsit de l’Ajuntament de l’Alcúdia de fomentar aquest esport autòcton.
Ajuntament de l'Alcúdia
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.