| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 6 de febrero de 2016

POBLACIONES » L'Alcúdia » L’Ajuntament de l’Alcúdia renova els seus sistemes informàtics
» Política

L’Ajuntament de l’Alcúdia renova els seus sistemes informàtics

Ja s’han invertit 70.000€ del fons d’inversions financerament sostenibles de la Diputació de València i es destinaran 70.000€ del pressupost municipal per al 2016


._000338


._000246
 
La modernització tecnològica de l’Ajuntament és un dels reptes que l’Alcalde, Andreu Salom, s’havia marcat per a esta legislatura i motiu pel qual l’alcaldia ha assumit directament l’àrea d’informàtica. Per a Salom “l’objectiu és ser més eficients com a ajuntament, oferir millor atenció i gestionar els expedients més ràpid, i això passa per la integració dels recursos tecnològics més avançats”. 
En eixa línia, l’ajuntament ha posat en marxa el procés de modernització del sistema informàtic de gestió i des del mes de desembre es va començar a fer el plantejament de treball que permetrà portar a cap, en primer lloc, la migració de les dades i, posteriorment, la instal•lació del nou programari.
El departament informàtic està posant en marxa nous programes de comptabilitat, padró d’habitants, registre i gestió de nòmines. Una vegada implementats es procedirà a posar en funcionament les plataformes de gestió d’expedients i administració electrònica. A partir d’eixe moment els documents que es presenten en el registre de l’Ajuntament seran escanetjats i remesos electrònicament a cada departament. Segons l’Alcalde “això comportarà molts beneficis, atés que ja no caldrà moure papers i, a més a més, serà possible el seguiment de l’estat de tramitació dels expedients en temps real”.
En la segona fase es posarà en marxa l’administració electrònica i els ciutadans podran realitzar les gestions a través de la web de l’Ajuntament, evitant els desplaçaments per a realitzar tràmits com ara l’expedició de certificacions padronals.
Per a posar en marxa el nou sistema s’ha adequat el centre de processament de dades de l’Ajuntament i s’han adquirits nous servidors que ofereixen la potència necessària per a que el funcionament de la nova plataforma tinga fluïdesa.
L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per a que es puga tramitar la sol•licitud dels certificats digitals a les oficines municipals, atés que per poder realitzar gestions en l’administració electrònica serà necessari acreditar-se amb eixos certificats.
Ajuntament de l'Alcúdia


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.