| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/05/2025

POBLACIONS » L'Alcúdia » General » Política » Social

L'Ajuntament de l'Alcúdia ampliarà els horaris de la biblioteca

La moció presentada per Compromís per l’Alcúdia va ser aprovada per unanimitat


._000940
La portaveu de Compromís per l’Alcúdia, Raquel Coronado, va explicar que l’horari actual s’ha reduït respecte al de l’any passat en un total de 6 hores i mitja. Un horari, l’actual, que inicia l’obertura del servei massa tard, i tanca aquest molt prompte, la qual cosa afecta tant a les necessitats de les persones estudiants com al públic en general.
 
El primer punt de la moció va acordar recuperar l’horari de la Biblioteca de l’any passat, establert de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:30, de dilluns a dijous; i de 9:00 a 20:00, els divendres.
 
Per altra part la regidora de Compromís va posar de manifest que, tant l’horari de l’any passat, com el retallat d’enguany, no contemplen l’obertura dels dissabtes pel matí, que “considerem necessari per poder atendre a les persones que durant la setmana no poden fer servir, per treball o per estudi, l’horari en dia laboral.”
 
En aquest sentit es va aprovar ampliar l’horari habitual de Biblioteca als dissabtes pel matí.
 
D’altra banda, l’horari especial de l’època d’exàmens no permet estudiar els cap de setmana, llevant l’oportunitat a que aquelles persones estudiants que retornen al poble durant els dissabtes i diumenges per a que puguen estudiar en un espai tranquil o tan sols consultar els llibres necessaris per al seu estudi.
 
Un altre punt que s’ha acordat és el de mantenir l’horari d’època d’exàmens en els mesos de maig i juny de l’any passat, establert de dilluns a dijous de 8:30 a 14:00 i de 15:30 a 20:30 i els divendres de 8:30 a 20:00. En aquest sentit es va aprovar contemplar la possibilitat d’ampliar els horaris en època d’exàmens als cap de setmana per augmentar el temps d’estudi de les persones estudiants de l’Alcúdia, especialment durant el dissabtes.
 
Finalment i, davant que l’horari de la biblioteca dels mesos de juliol i agost, no contempla l’obertura més que pel matí, es va aprovar ampliar l’horari de la biblioteca durant el mes de juliol a les vesprades.
 
Compromís per l’Alcúdia espera que, davant aquesta moció aprovada per unanimitat, el passat mes d’abril, es pose en funcionament el més prompte possible. 
Compromís per l’Alcúdia

._000410
._000606 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.