Clica a la foto per ampliar
La policia local d'Alginet i la Guardia Civil detenen a un presumpte exhibicionista de menors
Els agents han fet un seguiment al presumpte exhibicionista fins la seua detenció
En començar la setmana, agents de la policia local d'Alginet van procedir a la identificació d'un foraster. En la primera presa de contacte van poder comprovar que l'home tenia antecedents per exhibició a menors. Davant la possibilitat de ser un pederasta, els agents han estat al llarg de la setmana fent un seguiment del mateix per evitar possibles actuacions inapropiades per part de l'individuo.
"Dimecres es va rebre un avis d'un veí de la localitat en el qual s'havia vist a l'home fent les seues necessitats o mostrant els genitals, al costat d'un edifici públic. En arribar els agents l'home va negar aquestes acusacions", afirma Juan Manuel Hernandez, inspector de la policia local d'Alginet.
Hui divendres, a les 9 del matí, efectius de la Guardia Civil d'Alginet i de la policia local han passat a la detenció i posada en disposició judicial de R.B.T de 28 anys per un presumpte delicte d'exhibició davant de menors. Hernandez explicava que " en tot moment s'ha fet un seguiment exhaustiu del mateix que ha derivat en la seua detenció i posada a disposició judicial per a que continuen les diligències pertinents".
Ajuntament d'Alginet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
1ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La Policia Local d'Alginet porta una setmana amb moltes intervencions
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Els menors han passat a disposició judicial, en concret al jutjat de menors
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La Guàrdia Civil ha detés un home de 41 anys com a suposat autor de la violació per una mostra d'ADN
Hi ha 3 comentaris / Llegir més
