| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/09/2013

POBLACIONS » Alzira » Esports » Social

La pista de Atletismo de la Ciutat Esportiva ‘Jorge Martínez Aspar’ de Alzira se llamará Manolo Nebot

Así se aprobó ayer en Pleno Extraordinario


Ayer en Pleno Extraordinario se aprobó, con los votos favorables del Partido Popular y de Compromís per Alzira y las abstenciones del PSOE y EU, la propuesta de Alcaldía de denominar Manolo Nebot a la pista de atletismo situada en el interior de la Ciutat Esportiva ‘Jorge Martínez Aspar’.
Un homenaje, a título póstumo, para Nebot que tomó posesión como concejal del Ayuntamiento de Alzira en junio de 2003. Hasta mayo de 2007 se encargó de la concejalía de Deportes, así como desde junio de 2011 hasta julio de 2013. De junio de 2007 a junio de 2011 fue el concejal delegado de Comercio, Industria y Consumo.
Durante sus años en el gobierno municipal y como concejal delegado de Deportes trabajó de manera muy activa. En el ámbito deportivo podemos destacar que fue uno de los impulsores, junto con la alcaldesa, de la Ciutat Esportiva ‘Jorge Martínez Aspar’, de las reformas y adaptaciones de las instalaciones del Polideportivo ‘Fontana Mogort’, de la iluminación y habilitación de vestuarios del estadio ‘Luis Suñer Picó’, de las reformas de los vestuarios del polideportivo Pérez Puig, entre otros. Así como también ejerció la presidencia del Consejo de Administración de la entidad municipal ‘Instalaciones Deportivas Alzira’, con mejoras en las instalaciones y un largo etcétera de gestiones llevadas a cabo en promoción y apoyo al deporte que engrandecen su dilatada gestión.
Ajuntament d'Alzira
 
Septiembre 2013 – Todas las noticias de Alzira – Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 3Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.