| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/12/2013

POBLACIONS » Turís » Història, Patrimoni, Costumisme i Passat » Religió i culte

La parroquia de Turís bendice su Belén

En los últimos años José Manuel ha sido el artífice del Belén parroquial aunque en esta ocasión ha contado con la colaboración de Torres


El segundo domingo de adviento y día de la Inmaculada fue el elegido por la parroquia de la Natividad de Nuestra Señora de Turís para bendecir su Belén. Arropados por los niños y niñas de catequesis de primera comunión y por los juniors, Joaquín Estellés y José Manuel Palmero vivieron una mañana ilusionante mostrando su obra. En los últimos años José Manuel ha sido el artífice del Belén parroquial aunque en esta ocasión ha contado con la colaboración de Torres, miembro de la Asociación de Belenistas de Valencia.
El resultado ha sido un gran montaje de cuatro metros de largo por dos de ancho, el más vistoso hasta ahora de los instalados en la parroquia, con gran cantidad de detalles en el que se han aprovechado las figuras restauradas del antiguo Belén y al que se le han añadido muchas otras fruto de la generosidad de Joaquín Torres. La llegada de los Reyes Magos con los niños expectantes, la anunciación a la Virgen y a los pastores, los diversos oficios artesanos y así hasta completar un bonito paisaje con gran profundidad en el que en cada recoveco se encuentra un detalle. El Belén se puede visitar durante los horarios de las misas.
Enrique Mora


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.