| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/07/2016

POBLACIONS » Algemesí » Esports » Natació

La nadadora de Algemesí, Esther García de la Virgen, consigue diez medallas en el campeonato autonómico

La alcaldesa y el concejal de Deportes reciben a la deportista que disputará los campeonatos nacionales


._000422
La joven algemesinense, Esther García de la Virgen, ha conseguido diez medallas en los campeonatos autonómicos de natación. Por este motivo, y por su brillante trayectoria deportiva a sus 17 años, la alcaldesa de la ciudad, Marta Trenzano, y el concejal de Deportes, Pere Blanco, han recibido a la nadadora en el salón de plenos del ayuntamiento donde se ha llevado a cabo un homenaje.
En este campeonato autonómico ha conseguido dos medallas de oro -50 libres juniors y 4x100 estilos junior- , así como siete medallas de plata –dos de ellas en categoría absoluta-, y una de bronce en 50 libres categoría absoluta.
Después de varios años en el club de natación Xúquer de Algemesí, García de la Virgen se encuentra en el club Delfín de Valencia, al tiempo que continúa su formación como deportista con una beca de natación de la Fundación Trinidad Alfonso.
La buena temporada realizada por la algemesinense le permitirá participar en el campeonato de España de verano en las categorías junior y absoluta que se celebra este mes de julio en Las Palmas de Gran Canaria.
Tanto la alcaldesa como el concejal de Deportes han valorado positivamente la trayectoria de Esther García de la Virgen que está llena de triunfos, por lo que supone de ejemplo de esfuerzo, dedicación y superación.
Ayuntamiento de Algemesí



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.