| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/05/2014

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » Miguel Á. Martínez » Música

La Banda Jove de la Sociedad Musical de Alzira se solidarizó con Cáritas Interparroquial

Junto a ‘l’Aula de Cor’ ofrecieron un concierto benéfico destinado a esta entidad.


La Banda Jove de la Sociedad Musical de Alzira con cerca de noventa músicos ofreció ayer un concierto en beneficio de Cáritas Interparroquial de Alzira. En esta ocasión participaron más de cien alumnos de ‘l’Aula de Cor’ de la Escuela de Música de la Sociedad Musical de Alzira.
Una vez más, la gente amante de la música de banda llenó el Gran Teatro para escuchar un repertorio elegido con mucho acierto por el director titular de la misma, David González Sanjuán.
En el palco de autoridades se encontraban Elena Bastidas, alcaldesa de Alzira; Mercedes Bañeres, concejala de Sanidad; Isabel Aguilar, Fernando Pascual y Faustino Andújar, concejales del PSOE; Teresa Safont, directora de Cáritas Interparroquial de Alzira y Juan Carlos Monerri, presidente de la Sociedad Musical.
En la primera parte del programa actuaron al unísono la Banda Jove y ‘l’Aula de Cor’ que interpretaron “La esacala ‘SIDO’”, de Ferrer Ferran; “Lluna Mediterránea”, de Teo Aparicio y “A Disney spectacular”, con arreglos de John Moss.
En la segunda parte actuó la Banda Jove, con “El Tró”, de Ximo Guardiola, para continuar con el pasodoble “75 aniversario de los andaluces”, de Gaspar Ángel Tortosa. La culminación llegó con la interpretación de “Piratas del Caribe”, de Klaus Badelt.
Los músicos de la Banda Jove ofrecieron unas simpáticas caracterizaciones  que fueron muy aplaudidas por todos los presentes.
Miguel Ángel Martínez
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.