| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/11/2014

POBLACIONS » Corbera » Successos

La Guardia Civil y la Policía Local de Corbera recuperan material náutico robado

La Guardia Civil detiene a tres personas implicadas en el robo de diverso material náutico


._000333
Desde el pasado mes de septiembre la Guardia Civil, venia investigando la comisión de un delito de robo con fuerza en una empresa del sector náutico ubicada en Bétera. Por ello, se inició un operativo por parte de componentes de la Guardia Civil de Corbera, al objeto de poder identificar, localizar y detener, al autor o autores de estos hechos. Fruto de las investigaciones realizadas por los agentes encargados del operativo, se pudo comprobar que se trataba de 3 varones de nacionalidad española implicados en el robo de material náutico en una empresa del sector. La fase de explotación de este operativo tuvo lugar el día 27 y 29 de octubre de 2014 cuando los agentes encargados del caso, procedieron a la detención de 3 personas de edades comprendidas entre los 20 y 26 años y de nacionalidad española, implicados en un delito de robo con fuerza en una empresa del sector náutico de la localidad de Betera. La Guardia Civil realizó un registro domiciliario en el que colaboró Policía Local de Corbera, y en el que se pudo recuperar diversos objetos como, varios motores fueraborda y lanchas neumáticas. Estos objetos recuperados han sido entregados a su legítimo propietario. Las investigaciones continúan abiertas para el total esclarecimiento de los hechos.
Dirección General de
la Guardia Civil
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.