| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/04/2015

POBLACIONS » Cullera » Successos

La Guardia Civil detiene en Cullera a un varón reclamado internacionalmente

Por asesinato con arma de fuego en Armenia


._000243
La Guardia Civil, ha detenido a un ciudadano armenio de 33 años de edad, en cumplimiento a una solicitud de colaboración internacional procedente de INTERPOL en la que solicitaba la búsqueda y detención con fines de extradición de un ciudadano armenio huido de la Justicia de ese país, por su presunta participación en el año 2003 en un delito de asesinato con arma de fuego y otro de tenencia ilícita de armas. Desde principios del mes de abril de 2015 se inicio la operación “PRELUDES” ante la posibilidad de que una persona buscada internacionalmente residiera en Cullera y estuviera utilizando documentación falsa para encubrir su verdadera identidad. Tras las pesquisas llevadas a cabo por agentes de la Guardia Civil de Cullera, comprobando el panadero de esta persona y rastreando numerosos domicilios donde había residido utilizando documentación personal falsa durante los últimos años, se localizó y detuvo el pasado día 21 de abril en Cullera. La detención de esta persona realizada por la Guardia Civil se produjo cuando salía de una caseta de campo cercana a una playa de la localidad de Cullera. En esta actuación se ha contado con la colaboración del Grupo de Huidos de la Justicia de la Guardia Civil. Las diligencias han sido puestas a disposición del Juzgado de Instrucción nº 1 de Sueca.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.