| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/08/2016

POBLACIONS » Cullera » Successos

La Guardia Civil detiene a un implicado en dos apuñalamientos en Cullera

Gracias a la colaboración ciudadana y las arduas tareas de investigación se ha conseguido detener a esta persona que contaba con antecedentes por diversos delitos de lesiones


._000446
El pasado dia 17 de Julio la Guardia Civil de Cullera tuvo conocimiento a través de una llamada telefónica que en las inmediaciones de una discoteca de esa localidad se estaba produciendo un altercado. Inmediatamente se desplazaron varias patrullas de la Guardia Civil y la Policía Local. Una vez en el lugar de los hechos se pudo comprobar como dos personas habían sufrido heridas un arma blanca. Los heridos fueron trasladados hasta el centro de salud y posteriormente al Hospital de la Ribera para ser tratados de las heridas que presentaban. Con el objeto de identificar y detener al autor o autores de estos hechos la Guardia Civil de Cullera inicio la operación “INIURIAN”, que se saldo el pasado día 29 de julio con la detención de un varón de 33 años y de nacionalidad panameña por un delito de lesiones.
Gracias a la colaboración ciudadana y las arduas tareas de investigación desarrolladas por los agentes se ha conseguido detener a esta persona que contaba con antecedentes por diversos delitos de lesiones. En el marco de esta operación se han podido incautar dos armas blancas. Las diligencias han sido entregadas en el Juzgado de Instrucción número 1 de Sueca.
El Seis Doble | Guardia Civil


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.