| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/06/2015

POBLACIONS » Corbera » Social » Successos

La Guardia Civil detiene a un conductor que circulaba a 235 km/h en la AP-7 a la altura de Corbera

También se instruyo un acta de intervención sobre más de 200.000 euros que transportaba y no podía demostrar su procedencia legal


La Guardia Civil de Tráfico de Valencia dentro del Plan de Actuación para el control de la velocidad en esta provincia, detecto el pasado día 11 de junio mediante el uso de un helicóptero de la DGT operado por un Guardia Civil a un vehículo que circulaba sobrepasando cerca del doble la velocidad establecida para esa vía, en el término municipal de Corbera.
Por ello, componentes de la Guardia Civil de tráfico del Subsector de Valencia, procedieron a dar el alto al conductor de este vehículo que estaba poniendo en grave peligro la seguridad pública. Se procedió de inmediato a la detención de esta persona, varón de 22 años de edad y de nacionalidad francesa por un delito contra la seguridad del tráfico por exceso de velocidad.
En esta misma actuación también intervino más de 200.000 euros en efectivo que se encontraba en el interior de una bolsa de deporte, los ocupantes del vehículo no pudieron justificar la procedencia del dinero por lo que se instruyo acta de intervención en base a la ley de prevención de blanqueo de capitales.
Cabe destacar que este vehículo, fue captado a 235 Km/h cuando la velocidad máxima permitida era de 120 Km/h.
Las diligencias han pasado a disposición del Juzgado de Instrucción nº 2 de Sueca.




 
._000379
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 2Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.