| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/01/2015

POBLACIONS » Llaurí » Successos

La Guardia Civil abre diligencias contra el chófer del autobús escolar que usaba el móvil al volante

El conductor, que cubría la ruta Llaurí - Albalat de la Ribera, fue despedido por estos hechos




La Guardia Civil ha abierto una investigación contra el conductor del autobús escolar que fue grabado por dos alumnos mientras utilizaba su teléfono móvil durante el trallecto Llaurí - Albalat de la Ribera.
El chófer fue despedido por estos hechos, se le imputa un posible delito contra la seguridad vial y conducción temeraria, por lo que se expone a una posible pena de seis meses a dos años de prisión, además de una multa económica y la retirada del carné de conducir entre uno y seis años. Todo ello, según un comunicado de la Agrupación de Tráfico de la Guardia Civil, por "conducir absorto en su teléfono móvil, tecleando y manipulando el mismo, para lo cual se levantaba las gafas que se supone son para tener una mejor visión en la conducción, portando además unos auriculares, que merman la capacidad auditiva y aumenta aún más el peligro al que expuso a los pasajeros".
La Guardia Civil ha abierto de oficio esta investigación al trascender a los medios el video grabado hace al menos 4 meses.
E6D
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.