La Diputació agilitza el servei d'atenció al ciutadà mitjançant la cita prèvia
Que podrà sol·licitar-se per telèfon o per internet
._000006
La implementació de mesures de protecció contra el coronavirus ha donat un impuls a l'establiment de la cita prèvia en l'administració, un sistema que agilita de manera notable l'atenció als ciutadans i ciutadanes, evitant cues i desplaçaments innecessaris, tal com s'ha demostrat des que va entrar en funcionament el passat 8 de juny.
Una mostra de l'augment de l'eficàcia en l'atenció al ciutadà, és el sistema emprat pel Servei de Gestió Tributària de la Diputació, en el qual es pot sol·licitar cita prèvia triant dia i hora entre les opcions disponibles, i des del mateix servei es posen en contacte per a tractar de resoldre la consulta. En cas que calga acudir a les oficines, s'explica detalladament la documentació necessària per a realitzar el tràmit.
Gràcies a este nou sistema, el ciutadà sap prèviament el lloc, l'hora i la documentació requerida, evitant d'esta manera recórrer diferents administracions i perdre temps fent cues innecessàries.
Des que el passat 8 de juny es reprenguera el servei d'atenció presencial amb cita prèvia s'han realitzat un total de 3.383 actuacions, 1.010 d'elles corresponents a les diferents oficines de Gestió Tributària, i 2.373 per part del Registre General.
La sol·licitud de cita prèvia es pot a través de la pàgina web https://citaprevia.dival.es/ o bé trucant al telèfon 963000500 en horari ininterromput de 8 a 21h., de dilluns a divendres, excepte en els mesos d'estiu en els quals l'horari serà de 8 a 14 h (del 29 de juliol fins al 2 de setembre).
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Amb cita prèvia i amb les mesures d'higiene i prevenció
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
31 d'agost i 1 de setembre
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La ciutadania interessada pot inscriure's a través de la pàgina web bonocesta.gva.es fins al 14 de juliol de 2...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més