| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/03/2013

POBLACIONS » Turís » Medi ambient i naturalesa

La Confederación Hidrográfica facilitará la limpieza de barrancos en Turís para prevenir posibles incendios

Desde el ente ministerial manifestaron que no existirá ningún impedimento para llevar a cabo la actuación


La Alcaldesa de Turís, Pilar Lozano, acompañada por los concejales de Agricultura y Urbanismo, Francisco Ricau y Rafa Oribe respectivamente, ha mantenido una reunión con la presidenta de la Confederación Hidrográfica del Júcar, Mª Ángeles Ureña, y el Comisario de Aguas para tratar diversos temas que afectan a la localidad.
Las autoridades locales, para prevenir situaciones de sequía, plantearon a Ureña la necesidad de acometer la canalización de agua hasta el casco urbano desde el aforo efectuado en la partida del Ráfol en 2006.
También solicitaron autorización para la limpieza de diversos tramos del barranco de Cortichelles y disminuir así en la medida de lo posible el riesgo de incendio por tratarse de una zona donde existen varias urbanizaciones. Desde el ente ministerial manifestaron que no existirá ningún impedimento para llevar a cabo la actuación.
La Alcaldesa, manifestó “la buena voluntad por parte del Ayuntamiento para cumplir el Plan de Vertidos aprobado en su día por el pleno”, y en esa línea informó a la presidenta de la CHJ de la inversión de 90.000 euros que se va a efectuar para acondicionar el saneamiento de la zona del camí Macastre cuyos vertidos desembocan en una balsa sin ningún tipo de control.
Ajuntament de Turís
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.