Clica a la foto per ampliar
La Barraca d’Aigües Vives commemora el Dia Mundial del Medi Ambient amb una exposició sobre la vida aquàtica i la compassió animal
L’exposició tindrà lloc el dissabte 7 de juny i oferirà una mirada empàtica cap als peixos i el seu paper vital en els ecosistemes
._000900
Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, que se celebra el 5 de juny, l’Ajuntament de la Barraca d’Aigües Vives ha organitzat una activitat especial que convida a la reflexió i a la sensibilització sobre la fauna aquàtica.Es tracta de l’exposició “Una mirada de compassió i empatia cap als animals aquàtics”, una mostra que pretén acostar al públic la realitat dels peixos i la seua importància vital per al manteniment dels ecosistemes. L’acte tindrà lloc el dissabte 7 de juny, de 17:00 a 19:00 h, a la sala d’actes “El Teatre”.
La iniciativa compta amb la col·laboració de València Animal Save, l’Associació animalista Patitas Olvidadas i l’Associació Mediambiental Vall d’Aigües Vives (AMA), entitats compromeses amb la defensa dels drets dels animals i la protecció del medi ambient.
Amb aquesta proposta, l’Ajuntament de la Barraca convida a tota la ciutadania a redescobrir el món aquàtic des d’un punt de vista més humà i respectuós, posant el focus en la necessitat de protegir també aquells éssers vius sovint oblidats en el discurs ambiental.
Ajuntament de la Barraca d'Aigües Vives
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Hui 5 de juny, a les 19:00 hores, en la sala d’actes
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
A les 11:30 hores, en l'Antiga Estació de la Barraca d'Aigües Vives
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Al costat de l'alcaldessa de La Barraca d’Aigües Vives, Verónica Almunia
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
