| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/11/2014

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » Miguel Á. Martínez » Música

La Banda Jove de la Societat Musical d’Alzira ha iniciado los actos programados para Santa Cecilia

En el concierto, 9 nuevos músicos han pasado a formar parte de la agrupación

._000271
La Banda Jove de la Societat Musical d’Alzira, dirigida por David González Sanjuán, inauguró ayer una serie de actos que se van a desarrollar con motivo de la festividad de Santa Cecilia, patrona de los músicos.
Este tradicional evento musical se llevó a cabo en el Gran Teatro de Alzira, que vio lleno su aforo de amantes de la música y seguidores de la Societat Musical d’Alzira.
En los palcos de autoridades se encontraban presentes, entre otros, Carlos Correal, concejal de Cultura; Isabel Aguilar y Fernando Pascual, del PSOE; Adelaida Pau y Diego Gómez, de Compromís per Alzira y Juan Carlos Monerri, presidente de la Sociedad Musical de Alzira.
Carlos Correal, Juan Carlos Monerri y David González, recibieron antes del inicio del concierto a los nuevos 9 músicos que van a pasar a formar parte de la agrupación. A cada uno de ellos se le entregó su instrumento entre los aplausos del público.
Los alumnos incorporados a la Banda Jove son: Lorena Gimeno Almiñana y Alma Martorell Huguet, flautas; Ángela Guijarro García y Lidia San Pedro Carbonell, clarinetes; Juan Rufino Sánchez Guerrero, trompeta; Sara Gadea del Cura, Antonio Roselló Ballesteros y Cristina Soler Casesnoves, saxofones; y Eric Pelegrí Ruiz, contrabajo.
El concierto, que fue presentado por los músicos Carla Pla y Guillermo Llorca, contó en la primera parte con la interpretación de “Vereda”, pasodoble de Oscar Navarro; “Los dos amigos”, de L. Magnam y “Elisabeth”, arreglos de J. Meij.
En la segunda parte, la Banda Jove de la Societat Musical d’Alzira, interpretó “La máquina de escribir”, de Leroy Anderson y “Highlights from Chess”.
Los músicos que ayer se despedían de la Banda Jove tuvieron unas palabras muy emotivas de reconocimiento y gratitud con su director y maestro David González Sanjuán, a quien le hicieron entrega de un regalo.
El Gran Teatro volverá a ser escenario el próximo sábado, a las 19:00 horas, de otro evento musical; en esta ocasión será el turno para la Banda Sinfónica de la Banda Sinfónica de la Societat Musical d’Alzira.
Así mismo, la Parroquia de la Sagrada Familia acogerá el próximo domingo 30 en el mismo horario, dentro de la programación de Santa Cecilia, el concierto de la Orquestra de Cambra de la Societat Musical d’Alzira.
Miguel Ángel Martínez


 


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.