| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/09/2013

POBLACIONS » Cullera » Música

Mañana arranca el II Festival Internacional de Música de Cámara “Ciudad de Cullera”

Para esta edición se han programado cuatro conciertos que tendrán lugar como el año pasado en el Auditorio Municipal y en el Castillo


El II Festival Internacional de Música de Camara Ciutat de Cullera ya tiene cerrada su programación. Un completo cartel que se desarrollará desde mañana 13 al 21 de septiembre y que aunará música y pintura, gracias a la colaboración de los artistas Adrià Pina y Juan Ripollés. El elenco de músicos que participará en los cuatro conciertos programados sigue situando al Festival como uno de los más importantes de música de cámara a nivel nacional.

AVAPACE recibirá los beneficios de la II edición
El Festival Internacional de Música de Cámara Ciutat de Cullera tiene un marcado sentido solidario, dado que los beneficios obtenidos se entregran a una entidad sin ánimo de lucro. Por este motivo, todos los músicos que participan en el Festival lo hacen de manera altruista.
En la segunda edición del Festival, los beneficios se destinarán a la Asociación Valenciana De Ayuda a la Parálisis Cerebral (AVAPACE), que lleva más de 40 años dedicándose a  afectados por la parálisis cerebral y también a sus familiares. La ayuda del Festival se dedicará concretamente a los niños de 0 a 3 años a los que se les da un servicio de Atención Temprana.
En la primera edición, los beneficios se destinaron a Fundación Amigó, que trabaja por la reinserción de menores en riesgo de exclusión.

Ajuntament de Cullera
._000237
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.