| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 09/10/2015

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » Falles » Miguel Muñoz Sánchez » Música

Francisco J. Marimón ha ganado el “XV Concurs de Composició Nacional de Pasdoble Faller Alzira 2015”

El segundo premio fue para el músico Óscar Calatayud Gómez


._000368
Ayer se celebró en Alzira la final del "XV Concurs de Composició Nacional de Pasdoble Faller Alzira 2015”, coincidiendo con el concierto conmemorativo  del Día de la Comunidad Valenciana.
La Banda Sinfónica de la Societat Musical d’Alzira, dirigida por el director David González Sanjuán, fue la encargada de ejecutar cada uno de los pasodobles elegidos.
En los palcos de autoridades se encontraban, entre otros, Isabel Aguilar, Iván Martínez, Pep Carreres e Inmaculada Onrubia, del equipo de gobierno; Enrique Lahuerta, Enrique Montalvá, Chelo Martínez y Bernat Rios, del Partido Popular; Nuria Moratalla, de Ciudadanos; Camilo Mascarell, presidente de la Sociedad Musical de Alzira; María Pons, Claudia Gomis, Almudena Molina y Laura Gomar, falleras mayores de Alzira, junto con sus respectivas cortes de honor; Vicente Muñoz, presidente de la Junta Local Fallera y directivos de la misma; y Vicente Fábregues, presidente de la Junta de Hermandades y Cofradías de Alzira.
La velada se inició con el pasodoble “Churumbelerías”, de Emilo Cebrián. A continuación se interpretaron
las cuatro piezas que se presentaban bajo lema al XV Concurso Nacional: lema 1: “Avant”, lema 2: “Fallers segle XXI”, lema 3: “La Serreta” y lema 4: “Ofrena fallera”.
El jurado del concurso estuvo compuesto por los músicos y compositores José Escandell Vila, José Grau Benedito y  Voro García Fernández.
Tras unos minutos de espera para que los miembros del jurado pudiesen deliberar, estos entregaron los sobres cerrados a Esther Hervás, secretaria de la Sociedad Musical de Alzira, quien hizo público el veredicto.
El segundo premio fue para el pasodoble “Ofrena fallera”, del músico de Llanera de Ranes Óscar Calatayud Gómez. A partir de ese mismo momento la obra llevará el nombre de la fallera mayor infantil de Alzira 2016, Almudena Molina Sales.
El primer premio fue “Fallers segle XXI”, del músico y compositor alzireño Francisco Javier Marimón Pellicer. El pasodoble “Fallers segle XXI”, ganador de esta edición, llevará el nombre de la fallera mayor de Alzira 2016, Laura Gomar Daviu.
Con la interpretación por parte de la Banda Sinfónica de la Societat Musical d’Alzira de “Tabal i saragüells”, de Mario Roig y del Himno de la Comunidad Valenciana, del maestro Serrano, se dio por finalizado el concierto.

 
Miguel Ángel Martínez Tortosa

 


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.