| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/06/2025

POBLACIONS » Alberic » Servicis públics

FGV iniciarà divendres les proves d’electrificació en el tram València Sud-Torrent

S’han resolt prop de 100 incidències de diferent índole, distribuïdes al llarg de 50 quilòmetres de xarxa que discorren pels municipis de Paiporta, Picanya, Torrent, Picassent, Alginet, Carlet, Benimodo, l’Alcúdia, Massalavés, Alberic i Castelló

._000606 
Les comprovacions i validacions entre Torrent i Castelló van començar la setmana passada. Les actuacions formen part del procés de recuperació del servici en el tram més greument afectat per les inundacions del 29 d’octubre
FGV advertix que qualsevol contacte amb els conductors elèctrics de 1.500 volts de la catenària pot provocar un accident greu per electrocució
Ferrocarrils Generalitat Valenciana (FGV) inicia el dia 6 de juny les proves d’electrificació en el tram comprés entre València Sud i Torrent de Metrovalencia, com a part dels treballs que es realitzen des de fa mesos per a recuperar la circulació ferroviària, després dels greus danys ocasionats el 29 d’octubre per les inundacions.
Estes mateixes proves ja es realitzen en horari nocturn en el tram entre Torrent i Castelló per a completar, així, el traçat de prop de 50 quilòmetres que actualment es troba fora de servici.
Les proves amb el pas dels trens es produïxen durant la nit, atés que durant el dia continuen els treballs d’instal·lació de l’electrificació i elements complementaris.
Esta fase de proves es realitza una vegada s’han completat les grans obres que s’han executat en els últims mesos en este tram per a la rehabilitació de la superestructura de via i electrificació de diferents zones, amb un pressupost d’11,6 milions d’euros, IVA inclòs.
En els últims mesos s’han resolt prop de 100 incidències de diferent índole, distribuïdes al llarg de 50 quilòmetres de xarxa que discorren pels municipis de Paiporta, Picanya, Torrent, Picassent, Alginet, Carlet, Benimodo, l’Alcúdia, Massalavés, Alberic i Castelló.
Els treballs que s’han realitzat afecten l’adequació del drenatge transversal, cunetes, talussos i terraplens; així com la reconstrucció de les canalitzacions elèctriques i de telecomunicacions subterrànies, reposició de tancaments laterals, electrificació i tancats que s’havien esfondrat o deformat.
A conseqüència de l’electrificació del tram, FGV advertix que qualsevol contacte amb els conductors elèctrics de 1.500 volts de la catenària pot provocar un accident greu per electrocució, atés que les proves de validació de les reparacions elèctriques efectuades portaran tensió als elements pertanyents a la línia aèria.
Qualsevol contacte de les persones amb els citats conductors, tant directament o mitjançant ferros, filferros o altres peces metàl·liques, pot provocar un accident greu.
Generalitat Valenciana
 

 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.