| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/02/2022

POBLACIONS » Sueca » Bous

Exitosa tertulia taurina ‘La dona i el bou’ en Sueca

Cinco mujeres de élite como Sarita Ávila, Alejandra Pérez, Lidón Gilabert, Marta Benavent y Paula Delhom conformaron la mesa


._000562
La sede de la Sociedad Recreativa la Agricultura de Sueca (València), se llenó para disfrutar de una interesante charla que organizó con mucho esmero la A.C.T. Xe Quin Bou. Cinco mujeres de élite como son Sarita Ávila (recortadora y emboladora), Alejandra Pérez (ingeniera agrónonoma), Lidón Gilabert (emboladora), Marta Benavent (ganadera) y Paula Delhom (de infraestructuras taurinas y plazas portátiles), fueron las mujeres que conformaron la mesa y protagonizaron una interesante tertulia taurina que fue moderada por Javi González ‘Viza’.
Sarita hizo un repaso a su trayectoria y afirmó no sentirse discriminada en el mundo del recorte “es más las etiquetas que se ponen desde fuera”, afirmó. Marta criticó que “la administración ha ninguneado a las ganaderías bravas por pura ideología, cuando éramos los únicos que teníamos paralizada nuestra actividad”. Alejandra, que también es componente de la asociación, habló de bienestar animal y lamentó el poco apoyo que tienen por parte del ayuntamiento de Sueca - tan sólo asistió a la charla el concejal del PP, José Luis Ribera y representantes del partido GISPM -, y Lidón contó anécdotas en sus primeros años como emboladoras, reconociendo que fue Sarita quien le empujó a adentrarse en este apasionante mundo. Durante la jornada también intervino,entre el público, Vicente Benavent, quien habló de la famosa vaca ‘Poderosa’. Para concluir, se proyectó un vídeo con un mensaje de la recortadora manchega Miriam Garíca ‘La Santiaguita’ y de la ganadera Patricia Baigorri. De esta forma finalizó una jornada completa donde casi un centenar de aficionados disfrutaron y compartieron experiencias.
Associació Cultural Taurina ‘Xe Quin Bou’ de Sueca
 

._000772

._000847
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.