| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/07/2012

POBLACIONS » Alzira » Halterofília

Estefanía Juan y Joan Marco consiguen los mejores registros en el trofeu Sant Bernat de Alzira

Alba Martínez y Tomás Ruíz obtuvieron las mejores marcas de la categoría Sub-15

El trofeu Sant Bernat 2012 se celebró el pasado fin de semana en el pabellón municipal Julián Perea, de Alzira. Estefanía Juan y Joan Marco consiguieron los mejores registros absolutos y Alba Martínez y Tomás Ruiz obtuvieron las mejores marcas femenina y masculina en la categoría Sub-15.
Al evento asistieron en calidad de invitadas de honor Ubaldina Valoyes, capitana del equipo femenino colombiano, triple medallista Panamericana y finalista olímpica en Atenas 2004 y Beijing 2008, así como Jaqueline Heredia, triple medallista en el Mundial Junior.
Estas dos deportistas del equipo olímpico colombiano, que competirán este verano en los Juegos Olímpicos de Londres 2012 se encuentran concentradas en la ciudad de Valencia preparando la olimpiada, se desplazaron hasta Alzira e hicieron la entrega de trofeos a las levantadoras más destacadas del campeonato.
Estefanía Juan compitió en la categoría de hasta 53 Kg de peso corporal y alzó 73 Kg en arrancada y 93 Kg en dos tiempos, sumando un total de 166 Kg, lo que le valió la mejor marca femenina absoluta del campeonato, puesto que su sobrina Alba Sánchez, en la misma categoría de peso corporal, realizó la mejor marca femenina en la categoría Sub-15 y con un registro de 55 Kg en arrancada, 75 en dos tiempos y 130 Kg en total olímpico.
El mejor registro masculino fue para Joan Marco, que realizó unos levantamientos de 115 Kg en arrancada y 140 Kg en dos tiempos sumando un total olímpico de 255 Kg. Tomás Ruiz hizo lo propio en la categoría Sub-15 y consiguió 190 Kg en total olímpico en la categoría de hasta 62 Kg de peso corporal, levantando 85 Kg en arrancada y 105 Kg en dos tiempos.
Lorenzo Carrió
Fotos: Toni Gordó
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.