| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/07/2013

POBLACIONS » Antella » Política » Turisme » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Escrache de turistas a la alcaldesa de Antella por las multas de aparcamiento

Una decena de personas irrumpe en la vivienda de la regidora tras ser sancionados por aparcar en el casco urbano


Los escraches que se han hecho populares en la política española han llegado a la Ribera. Una decena de personas se concentró durante el fin de semana en la casa de la nueva alcaldesa de Antella, Amparo Estarlich, para protestar por las denuncias que el municipio establece por estacionar en el casco urbano, una medida que se ha puesto en práctica este verano para proteger a los vecinos de la localidad de la masiva llegada de turistas. Los protestantes averiguaron, preguntando por el pueblo (después de buscar a los policías) dónde vive la primera edil, personándose en su casa tanto el sábado como el domingo para exigir una explicación.
Estarlich, que reconoce que los turistas "estaban nerviosos", les atendió cortésmente aunque reclama que la situación no se vuelva a producir porque ella no es la responsable ni la encargada de solucionar el problema. "Yo me pongo en la posición de las personas que vinieron a mi casa porque es mucho dinero pero tienen que entender que hay una serie de señalizaciones que ellos incumplieron y por lo tanto fueron denunciados", explica la edil. El autor de este texto es Carles Senso. Leer noticia completa en levante-emv.com.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 6Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.