| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/11/2017

POBLACIONS » Benifaió » Cursos, jornades, tallers » Dansa » Educació i formació

Escolares de Benifaió participan de nuevo en el Taller de Danza

En marcha un nuevo taller para que los escolares participen de forma activa en actos locales


._000486

._000477
El Ayuntamiento de Benifaió, junto con el grupo local “Benifaió en dansa”, puso en marcha en el mes de mayo una iniciativa en el municipio para acercar las danzas valencianas, la cultura y la tradición de estos bailes a los escolares. Tras la participación de los escolares de 5º y 6º de Primaria de los centros Trullás y Santa Bárbara en actos locales como en la Procesión del Corpus (foto adjunta), Procesión en honor a Santa Bárbara en el día de la fiesta grande del 22 de agosto o el 9 de octubre, la experiencia  “ha tenido una gran aceptación y de nuevo ofrecemos este taller impartido por el grupo “Benifaió en dansa” destaca la alcaldesa Marta Ortiz. Así, tras la valoración positiva, los escolares ya se han puesto manos a la obra y han comenzado a participar en los talleres dirigidos por maestros del grupo local. La alcaldesa Marta Ortiz ha afirmado: “pensamos que los más pequeños deben conocer de cerca aquello que es tradicional en Benifaió, las danzas tiene una importante historia y debemos de darle un futuro. Gracias al impulso que se está trabajando desde el grupo Benifaió en danza vamos cumpliendo con este objetivo”. Hoy, domingo 5 de noviembre, tras la actuación de Valencia Dancing Forward en el Centro Cultural a las 19:00h, los escolares ofrecerán una representación de su trabajo. 
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.