| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/03/2015

POBLACIONS » Tous » Articulistes » Entrevistes » J.M.O. » Política

Entrevista | Cristóbal García, alcalde de Tous: “Las asociaciones locales le dan mucha vida al pueblo”

Ha recibido a El Seis Doble en un Ayuntamiento en obras para eliminar barreras arquitectónicas y facilitar el acceso a un edil con movilidad reducida



._000354


._000346

 
Cristóbal García, al alcalde de Tous, ha hecho un gran esfuerzo, sobre todo personal, para recibirnos en el Ayuntamiento de Tous. Le agradecemos que nos haya abierto las puertas del Consistorio, de esta bonita y tranquila localidad para hablarnos de la situación actual de la población. El Ayuntamiento, ahora mismo, está siendo remodelado para instalar un ascensor que elimine barreras arquitectónicas a los vecinos y, además, permita el acceso a la primera planta a un edil con movilidad reducida. En su despacho hemos tratado los temas que más interesan a los vecinos de Tous. Como siempre, iniciamos la entrevista hablando de economía.
“Actualmente Tous se encuentra en una situación boyante gracias al pago del IBI que desde hace unos años obtienen de la presa”. Esto permite tener un presupuesto municipal que casi alcanza los dos millones de euros. Según Cristóbal “de esta cantidad  más de un tercio se destina a ayudas sociales de la población”
J.M.O.

 



Altres entrevistes
a alcaldes de la Ribera
._000345
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.