| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/10/2013

POBLACIONS » Cullera » Successos

En el castillo de Cullera, un nuevo robo de cable apaga otro tramo iluminado

Ahora le ha tocado el turno a la iluminación de la Torre Mayor y la muralla sur, que permanecen a oscuras desde hace aproximadamente dos semanas.

._000236
El emblemático castillo de Cullera ya no es visible por las noches. Si hace un mes ya robaron el cableado que iluminaba la Torre del Cap Altar, la Torre Blanca y la Torre del Baluard, situadas en la parte norte; ahora le ha tocado el turno a la iluminación de la Torre Mayor y la muralla sur, que permanecen a oscuras desde hace aproximadamente dos semanas.
En toda la montaña, la única construcción que aún se puede contemplar por las noches es el santuario. Hace más de un mes se llevaron el cableado del Camino del Calvario y, en febrero, el del letrero luminoso de Cullera. Desde el consistorio han calculado que todo este material (a excepción del letrero de la montaña) y la mano de obra para reponerlo está valorado en unos 19.000 euros, según informó ayer el edil de Servicios Exteriores, Juan Montañés. La Torre Mayor y la muralla sur se iluminan gracias a diversos focos de grandes dimensiones situados en la última revuelta del Camino del Calvario. Desde el consistorio pensaban que los ladrones no actuarían en esta zona porque hay cámaras de vigilancia, pero parece que eso no ha sido impedimento para llevarse el cable de cobre. Leer noticia completa en levante-emv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 2Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.