| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/09/2012

POBLACIONS » Mareny de Barraquetes » Agricultura » Política

Eliminar las Entidades Locales Menores es hacer un flaco favor al mundo rural

En la Comunitat afectaría a unas 30.000 personas de siete ELM, entre ellas, la Barraca d'Aigües Vives, El Mareny de Barraquetes y El Perelló

LA UNIÓ de Llauradors rechaza de forma rotunda la pretensión del Gobierno de eliminar las Entidades Locales Menores tal y como se contempla en el anteproyecto de Ley de Racionalización y Sostenibilidad de la Administración Local.
Hoy se ha reunido una representación de LA UNIÓ; encabezada por su secretario y vicesecretario general Ramón Mampel y Miquel Oltra respectivamente, con responsables de las Entidades Locales Menores de la Comunitat Valenciana; entre los que estaban el alcalde del Mareny de Barraquetes, Jordi Sanjaime y el alcalde de El Perelló, Miguel Fos, para coordinar esfuerzos y presionar ante la Generalitat y Gobierno central con objeto de que finalmente no desaparezcan estos pueblos.
En la Comunitat Valenciana la decisión afectaría a unas 30.000 personas situadas en siete entidades locales menores como la Barraca d" Aigües Vives (Ribera Alta), El Mareny de Barraquetes (Ribera Baixa), El Perelló (Ribera Baixa), La Xara (Marina Alta), Jesús Pobre (Marina Alta), la Llosa de Camacho (Marina Alta) y El Ballestar (Maestrat); poblaciones con un evidente componente rural que perderían ese acercamiento de los servicios hacia sus ciudadanos.
LA UNIÓ de Llauradors apoya las reivindicaciones de las Entidades Locales Menores de la Comunitat Valenciana y señala que con la propuesta del Gobierno está en peligro "el mantenimiento de unas poblaciones con eminente carácter rural al perder la identidad propia esas entidades locales menores y mermar los servicios de proximidad y la atención al ciudadano, las infraestructuras, las inversiones, la riqueza local, que disponen en la actualidad".  Foto: Suheca.com   Leer noticia completa en boletin agrario.com


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.