| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/11/2016

POBLACIONS » Benifaió » Atletisme » Esports

El vecino de Benifaió Paco Martí Macian, Campeón del Mundo 100Km ruta veteranos

El Ayuntamiento de Benifaió prepara ya una próxima cita para recibir al Campeón del mundo y reconocer una vez más su esfuerzo deportivo



La jornada de ayer domingo fue histórica para el deporte benifaionense. El vecino y miembro del Club Kangurs Gómez Madrid de Benifaió, Paco Martí Macian, participaba en la localidad murciana  de Los Alcázeres representando a España en el Campeonato del mundo de 100 km en ruta de veteranos. Una categoría Máster 60 en la que logró la primera posición y por tanto el título de Campeón del Mundo.
A esta importante gesta deportiva se une un envidiable currículum conseguido por Paco Martí en los últimos años: 1er clasificado y Campeón de España de Maratón 2016 en Sevilla, 2º clasificado en el Maratón de Valencia 2015, 1er clasificado en el Maratón de Castellón 2015, 1er clasificado en el Maratón Ojos Negros 2016, 1er clasificado en el Maratón Laredo(Cantabria) 2016, 1er clasificado en el Medio Maratón de Valencia 2016, Medio Maratón de Elche 2016 y Medio Maratón de Navajas 2016, además de lograr la 3ª posición en el Campeonato de España de 10k en ruta 2016 en Alcañiz.
El Ayuntamiento de Benifaió  prepara ya una próxima cita para recibir al Campeón del mundo y reconocer una vez más su esfuerzo deportivo. 
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.