| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/03/2013

POBLACIONS » Turís » Ciclisme » Esports

El turisano Gimeno, triple campeón autonómico de BTT

Entre los 221 ciclistas participantes también se incluyeron otros dos turisanos que protagonizaron un buen papel: Roberto Verdejo y Sergio Sánchez


El turisano Fernando Gimeno parece no tener límites ni marcarse metas, porque cada año iguala o supera al anterior. Esta vez ha vuelto a proclamarse, por tercera vez consecutiva, campeón autonómico de BTT en la categoría de Máster 40.
Concretamente quedó en la posición octava de la general en la carrera que se celebró el pasado fin de semana en la localidad de Navarrés con un tiempo de 3 horas 19 minutos y 54 segundos. Entre los 221 ciclistas participantes también se incluyeron otros dos turisanos que protagonizaron un buen papel: Roberto Verdejo y Sergio Sánchez.
A partir de ahora Fernando Gimeno Tatay lucirá en todas las competiciones de bicicleta de montaña el maillot de la senyera que, a este paso, y vista su gran trayectoria, va a convertirse en su segunda piel.
La timidez de Fernando no pudo esconder el gran logro obtenido que todavía es mayor tras estar tres años compitiendo al máximo nivel en su categoría. Al final ha pasado como con la selección española de fútbol, no ha habido dos sin tres.  Enrique Mora.  Leer noticia completa en Las Provincias
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.