| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/09/2014

POBLACIONS » General

El tramo de la N-332 entre Sueca y Favara es el que más muertos y heridos registra en España

Ocho personas perdieron la vida en el asfalto de ese tramo en tres años y duplica al segundo punto negro con más fallecidos


La N-332 entre Sueca y Favara es la que registra el mayor número de muertos y heridos graves por accidente de tráfico de toda España entre las carreteras con más riesgo para los usuarios, según el Informe RACE 2013 que evalúa la red viaria del Estado. Concretamente, ocho personas perdieron la vida en el asfalto de ese tramo durante el período de tres años analizado (2010-12). La cifra es significativa puesto que duplica al segundo punto negro con más fallecidos, la N-320 Guadalajara-Madrid.
Por lo que respecta al número de heridos graves, el dato también es espeluznante. Un total de 29 personas personas sufrieron algún tipo de daño físico considerable entre los puntos kilométricos 243,5 y 253,8, que se extienden desde el principio de la zona urbana de Favara hasta el inicio del núcleo poblacional de la capital de la Ribera Baixa. En comparación, la carretera de mayor riesgo de toda España, la N-122 en el kilómetro 196,4 (Soria), anotó 8.
Asimismo, esta vieja nacional que transcurre por la Ribera en paralelo a la costa y a la AP-7 también lideró el número de siniestros al contabilizar 23, una cifra seguida por los 17 de la N-432 en Granada o los 14 de la N-550 en A Coruña. Leer noticia completa en levante-emv.com.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.