| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/08/2018

POBLACIONS » Sueca » Servicis públics

El subdelegat de govern assisteix a la Junta Local de Seguretat de Sueca

La trobada ha servit també per establir les necessitats i prioritats a abordar en matèria de prevenció i seguretat


._000351


._000300
El saló de plens de l'Ajuntament de Sueca ha acollit esta setmana l'última reunió celebrada per la Junta Local de Seguretat, l'òrgan màxim de coordinació dels diferents cossos de seguretat que actuen al municipi. La sessió ha estat presidida pel subdelegat del Govern a València, José Roberto González i l'alcaldessa del municipi, Raquel Tamarit. En ella també ha participat el regidor de Seguretat Ciutadana, Salvador Giménez.
La trobada també ha comptat amb el president de l'entitat local menor de El Perelló, Andrés Fernández;  l'Intendent Cap i dos inspectors de la Policia Local de Sueca; el Comandant Cap Interí de la Companyia de la Guàrdia Civil, el Tinent Comandant de Lloc Principal de Sueca i Cap de la Unitat Violència sobre la dona i la sots inspectora de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrit a la Comunitat Valenciana. A més, també assistiren altres agents que complien amb funcions d'assessorament a la junta.
A l'ordre del dia es van tractar diferents temes per tal de millorar la seguretat ciutadana i buscar-ne solucions a les problemàtiques exposades pels agents participants. Entre els diferents assumptes debatuts, la comissió ha fet balanç dels delictes registrats i anàlisi de les dades d'actuació policial al municipi en els darrers mesos i ha constatat la problemàtica detectada en determinats locals públics i espais d'oci que afecten a la convivència de diferents zones urbanes. El servei policial a les entitats locals menors de El Perelló i Mareny de Barraquetes i resta de la zona Marítima ha estat un altre dels punts del dia. En el mateix marc s'han abordat les actuacions en col·laboració i coordinació en víctimes de violència domèstica i de gènere. I en l'últim punt s'ha plantejat la situació de la plantilla de la Policia Local per al pròxim 2019.
La trobada ha servit també per establir les necessitats i prioritats a abordar en matèria de prevenció i seguretat, en el futur més proper, i dibuixar alhora les línies estratègiques d'acció que regiran les pròximes intervencions i mesures a emprendre.
Tant l'alcaldessa com el subdelegat de govern han destacat, en esta última sessió, el compromís de totes les institucions implicades, així com dels respectius cossos, en la millora de la seguretat ciutadana a Sueca i la lluita contra els fets delictius i, dintre d'estos molt especialment, contra la violència de gènere.
Ajuntament de Sueca



OFICINES RECOMANADES DE CAIXA POPULAR A LA RIBERA
 
                
._000006
 
                
 
              
 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.