| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/12/2015

POBLACIONS » Carlet » Política

El President de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat Carlet i l'assut d'Antella

Ha estat acompanyat per la consellera d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, Elena Cebrián i s'ha reunit amb els regants de la Casa del Rei


._000006
El President de la Generalitat, Ximo Puig, ha asegurado que el Consell "defenderá ahora y siempre los intereses de los regantes de la Comunitat Valenciana". Puig, que ha realizado estas declaraciones tras su visita el azud de Antella, donde ha mantenido una reunión con los regantes de la Casa del Rey, ha asegurado que desde el Consell "no se quiere abordar el problema del agua desde una perspectiva de confrontación", pero ha defendido que ante "cualquier recurso que se presente, la Generalitat se personará y defenderá a los regantes".
Así se ha manifestado el President frente al anuncio del Gobierno de Castilla La Mancha de que recurrirá el trasvase del Júcar - Vinalopó. El Jefe del Consell considera que en la concesión del agua ha de aplicarse "la política del sentido común" que, según ha señalado, "pasa por garantizar el agua para el consumo humano, que es prioritario".
El President ha visitado también durante la jornada de hoy la Cooperativa Agrícola Sant Bernat de Carlet, donde ha defendido el sector agrario y ha hecho referencia al actual veto ruso. Tal y como ha expresado Puig, desde hace tiempo el Consell ha planteado que si el veto se ha producido por razones de política internacional, "ha de ser la Unión Europea quien compense a los productores". Los agricultores españoles y de la Comunitat Valenciana no han de pagar las consecuencias del bloqueo: "Si hay veto, que haya compensaciones", ha sentenciado Puig.
Durante el recorrido a las instalaciones de la cooperativa de Sant Bernat, Puig ha estado acompañado por la consellera de Agricultura, Medio Ambiente, Cambio Climático y Desarrollo Rural, Elena Cebrián. El President ha asegurado que la Generalitat, a través de la Conselleria, "quiere dar el máximo apoyo al sector agrario y ayudar a la internacionalización".
El Jefe del Consell ha querido reiterar "el compromiso de la Generalitat con el sector agrario y el agroalimentario" porque "son sectores fundamentales para la Comunitat y para la historia de los valencianos", y considera que han sido un referente durante la crisis porque han sabido combatirla "a pesar de las dificultades que aún hoy existen".
En este sentido, Puig considera que es necesario reconocer el trabajo que realizan las cooperativas, como la de Carlet, "una seña de identidad para los valencianos", ha indicado.
GV

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.