| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/06/2016

POBLACIONS » Cullera » Política » Urbanisme, infraestructures i habitatge

El PP afirma que el PGOU aprobado por el PSOE en 1995 le ha costado 3 millones de euros a Cullera

Los afectados recurrían las expropiaciones, tal y como se llevaban a cabo, y el Ayuntamiento no tenía más remedio que hacer frente a las mismas


Desde el Partido Popular de Cullera ponemos en conocimiento que vistas las obras que se están llevando a cabo en el Faro de Cullera, concretamente en la conocida “subida del Borrasca” cabe decir que para que estas obras se lleven a cabo se ha tenido que indemnizar a los propietarios de las casas. Las expropiaciones se han llevado a cabo en las pasadas legislaturas Populares, teniendo que pagar a través de sentencias judiciales a los propietarios. Esto viene ya de muchos años atrás, concretamente el último gobierno socialista cuando realizó el Plan General de Ordenación Urbana del año 1995 (P.G.O.U.), trazando al libre albedrio las líneas, definiendo la ordenación del territorio municipal de edificios, calles, aceras entre otras. Éste se hizo con errores y los vecinos de Cullera han pagado mas de 3 millones de euros debido a errores graves. Los afectados recurrían las expropiaciones, tal y como se llevaban a cabo, y el ayuntamiento no tenía más remedio que hacer frente a las mismas.
Queremos recordar que quienes aprobaron aquel plan eran los socialistas, el PSOE, actualmente en el equipo de gobierno.
Partido Popular de Cullera
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.